Perfekcyjny Serwis: projekt rozwojowy sieci sprzedaży 99RENT
Marka 99RENT rozpoczęła działania w ramach projektu „Perfekcyjny Serwis” – innowacyjnego programu rozwojowego, który poprzez podnoszenie kompetencji i umiejętności sieci sprzedaży ma poprawiać jakoś obsługi.
Program rozwojowy „Perfekcyjny Serwis” został przygotowany przez centrum szkoleniowe Nowe Motywacje i obejmie całą sieć – zarówno pracowników szczebla operacyjnego, jak i kadrę managerską. „Stałe podnoszenie jakości obsługi i dbałość o klientów są naszym strategicznym celem. Cieszymy się, że tak uznana marka w branży motoryzacyjnej, jak Nowe Motywacje, wspiera nas w tym procesie” – mówi Monika Tomala, Dyrektor Sprzedaży 99RENT.
Projekt Perfekcyjny bazuje na różnych formach interakcji: warsztatach, podcastach, materiałach wideo i szkoleniach. Mistrzostwo wymaga treningu, więc priorytetem jest poszerzanie wiedzy, doskonalenie umiejętności i wypracowywanie dobrych nawyków, które zaprocentują – obsługą na najwyższym poziomie i zadowoleniem Klientów 99RENT.
Działania w ramach projektu ruszyły pełną parą w połowie marca i potrwają aż do grudnia.